top of page
  • dayonelegal

Duurzaam cosmeticamerk NAÏF sluit investeringsdeal voor 2 miljoen euro

Wij zijn trots op NAÏF en op de bijdrage die DayOne mocht leveren aan deze next step: NAÏF haalt twee miljoen op in een investeringsronde en gaat fors investeren in marketing, online verkoop, nieuwe producten en verdere (inter)nationale groei.


Uit het persbericht van RTL Z van 6 augustus 2019:

Verzorgingsmerk Naïf krijgt een investering van 2 miljoen euro. Drie investeerders stoppen geld in het bedrijf dat zich specialiseert in babycrèmes. Met de investering moet het bedrijf harder groeien.

De investering wordt onder meer gedaan door Doen participaties, dat al 25 jaar investeert in innovatieve, duurzame en sociale startups. Volgens Doen is er gekozen voor Naïf omdat het bedrijf huidverzorgingsproducten maakt waar geen onnodige chemische stoffen, plastic microdeeltjes of schadelijke ingrediënten in zitten.

Sjoerd Trompetter, een van de oprichters van Naïf, is erg blij met de investering. Met het geld hoopt hij meer mensen te bereiken. Hij wil naar eigen zeggen laten zien dat duurzaamheid normaal is en dat heerlijke verzorgingsproducten prima duurzaam kunnen zijn. Lees het verdere persbericht via onderstaande link.

https://www-rtlz-nl.cdn.ampproject.org/c/s/www.rtlz.nl/business/ondernemen/artikel/4804061/naif-babyverzorging-babylotion-duurzaam-gezond-geen-schadelijke?amp




68 weergaven0 opmerkingen
bottom of page